1/3 2016

 
Igår var vi alldeles ensamma hela dagen. Jag, Sickan och Salka. Det var ganska tråkigt. Gissningsvis skulle det bli ännu tråkigare om vi var hemma båda två. Framförallt pengamässigt. När han kom hem hade vi fixat lite fika. Ostbröd med timjan blev det. Gott!
Idag jobbar han lite kortare. Vi ska på BVC för besiktning. Hoppas på en bra viktuppgång. Jag tycker inte att hon har gjort annat än att äta i helgen. Och igår. Tänker att vi våldsäter lite innan vi går. Drömläget är ju om broccolin hade fått följa med som lite moraliskt stöd (och vikt).
Hon är lite skrufsig i näsan idag också, så jag hoppas inte att det är något. Vad gör man med en förkyld bebis liksom?
 
 
Här är en av mina bättre kompisar idag. Vi är dock inte helt överens i mätningen dock. Får kaffebryggarn bestämma så drack jag 18 koppar igår. Det tror jag inte.
Jag ska visa hela köket sen, men det är lite rörigt pga ombyggnationer i ratförrådet.
Micke var här i Torsdags och satte upp tavellisten. Han satte upp knopparna i hallen åt mig också. Han har en slagborr och vi har Östersunds hårdaste väggar. 
 
Nu - kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0