6/1 2016

Så vad jag har gjort hittills i veckan? En uppgift om dagen ni vet.
 
I måndags var jag och köpte kläder till Sickan. Smög omkring på stan som en annan skurk. Känns som att jag har sjukanmält mig från jobbet och därmed borde ligga hemma med en kopp te. Nåväl. Tvättade två maskiner och hängde. Inga konstigheter. 
Igår var jag en sväng till på stan. Skulle dricka kaffe med mannen, snacka med B om min katastrofala telefon.
B jobbade inte, kaffe fick jag, sen tog jag och Salken en långpromenad i kallhelvetet och lyssnade på ljudbok. Mycket jobbigt pga mycket kallt och mycket tjock.
Sedan tvättade jag en maskin och åt en blodapelsin (Jag rimmade, nu får jag brev. Hoppas något av de skojiga paketen som jag har beställt).
 
Idag har vi provat köpa tapeter till hallen - stängt. Provat köpa en jacka till Danne - hittade ingen. Ätit lunch på tages och sen sovit en stund - med andra ord så har vi inte gjort något idag. Vaknade svintidigt dock. Drack kaffe och spanade lite i Lofsans träningsbok.
Ska bli mycket spännande att se hur stor skadan på kroppen är när allt är över.
 
Väskan är fortfarande inte packad. Klockan på micron är fortfarande inte fixad. Kanske imorgon.
 
Har fått en oficiell gissing hittills:
Marita - 5/2

Kommentarer
Postat av: TiNA

Hoppas ju för din skull lite tidigare så jag säger 27/1 jag 😊

2016-01-06 @ 21:40:13
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0