29/2 2016

Jag har ju inte visat hur hallen blev! 
 
Före
 
 
Efter
 
Jag tyckte inte att vi behövde en hatthylla eftersom vi dels inte har sån bred hall, och en hatthylla tar ganska mycket plats ändå. Dessutom har vi ingen hatt som vi behöver ställa upp. 
Hade sett liknande lösning innan, men de krokarna kostade 160:- styck. Det var jag inte speciellt sugen på att betala (speciellt inte efter senaste utbetalningen från FK. Ty) så istället köpte jag knoppar i järn från indiska som vi borrade upp på väggen. Ville ha det så att det såg ut som att de mest blivit uppkastade på väggen. Detta för blygsamma 39:- för två.
Jag är supernöjd med min lösning. 
Pallen köpte jag i somras på Åhléns. Hade varit där och kikat på den bra länge, och plötsligt var den på halva priset så då kunde jag inte låta bli att slå till. Sen stod den obyggd i sovrummet fram till nyligen. Tapeten till fondväggen köpte jag med pallen i åtanke (Stod på tapetaffären och googlade hur den jävla pallen såg ut, för det kom jag inte ihåg).
Mamma var här och tapetserade förra helgen, och sedan var snickaren här och satte listerna i veckan. 
NÖJD!!
 
Nästa gång kanske jag visar köket.
 
Idag har vi varit på soc och skaffat oss en pappa. Det blev en bra en! Vi är nöjda med honom också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar verkligen pallen!! Blev kanon alltihop😍

Svar: Jag med!! Tack =)
F a b u l o u s

2016-02-29 @ 15:47:47
Postat av: sara

Blev super!

Svar: Ty kompis!
F a b u l o u s

2016-03-01 @ 08:01:22
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Marita

Snyggt

Svar: Tack! =)
F a b u l o u s

2016-03-01 @ 08:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0