3/9 2015

Det här med att vara på sämre humör än vanligt...
 
Ibland har jag ju sån tur att jag inser att jag reagerar orimligt och hinner hejda mig själv innan jag säger något jag får ångra. När något lämnat munnen så kan en ju tyvärr inte ta tillbaka det, fast en önskar.
 
Igår var jag tillexempel väldigt arg på Danne för att han inte hade plockat lika fina hallon som mig*. (Humöret var ju som sagt inte på topp pga pannkaksstekning innan).
Jag är glad att jag inte skickade ett argt sms till honom med skäll för fula hallon.
 
Haha. Jag tycker dock att jag är ganska rolig när jag blir orimligt arg.
 
Så - dagen blev ju lite mer spännande än vanliga torsdagar och jag tror att jag ska byta jobb till ultraljudssköterska. Undra om det krävs en barnmorskeutbildning för det. För det har jag minsann ingen lust med.
 
 
*Jag hade plockat så satans fina hallon.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallon e viktiga grejer!!😘

2015-09-03 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0