18/9 2015

Fick en samtal från våran bilförsäljare idag, och vårat vrålåk har kommit till stan!
Jeeei
Istället för att bli körd från Umeå som det var tänkt från första början utan den har åkt på trailer ner. Mätarställningen kommer alltså fortfarande stå på 1km när vi får den istället för 400.
Skoj.
 
Ikväll har vi haft någon form av planeringsmiddag (nåväl, vi käkade middag och pratade skit). Innan hade vi fotosession med Anna som tog nya bilder på oss till hemsidan. Tror det blev bra.
Och i onsdags filmade jag mitt bodysteppass igen. Så nu får ni hålla en tumme för mig att jag blir godkänd för det här är nog sista chanen innan bukfetman slår till alldeles för illa. Det kändes bra iallafall. Jag kände mig lite lugnare den här filmningen än förra, trots att jag hade flera missöden med teknikens under innan det var över.
 
Imorgon ska vi skriva på papper på bilen, hämta Dannes utstyrsel till Fridas fest, gå en sväng på matmarknaden kanske och sen blir det ÖFK. Det blir skoj.
 
Glöm inte tumhållandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0