15/12 2015

Igår var vi på föräldragrupp. Vi fick se en förlossningsfilm.
Jag är fan fortfarande skärrad. 
 
Jag är lite mindre skärrad idag än igår, så tills på fredag kanske det har gått över. Känner att jag skulle behöva ett glas vin alltså...
 
 
...att se fram emot. snaaart
 
Ja nåväl. Det är ju snart över och det börjar vara lite sent att ångra sig.
 
 
Om jag ska prata om något trevligare än försäkringskassans galenskaper, min smärtade kropp och allt annat gnäll jag bjuppat på på senaste kan jag ju för allt i världen berätta något skoj också.
Vi har haft snickare här nu i flera veckor känns det som. 
 
Kaklet i köket är på plats. Idag och igår har dörrfoder och dörrar blivit utbytta mot nya, snygga varianter. Golv till hallen är inköpt och det skulle komma en plattsättare och fixa det till veckan?
Danne sköter all kontakt med hantverkare, och jag hoppas att det kommer någon och målar hallen också.
 
När hall och kök är klart kommer vi att stänga dörren (den nya fina) till Sickans rum och sen så låtsas vi inte om det tills i sommar. Fan vad fint det blir!
(vad räkningen kommer att hamna på vågar jag inte tänka på, men just nu känns det som att vi skiter i vilket. Vi vill bara ha det klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0