...

Ibland tar livet lustiga vägar.
 
Bara så. Det tar vägar som man inte ens trodde var möjliga. Det är inte nödvändigtvis något dåligt, men lustigt.
 
 
Så vad som hände. Jag gav och gav och gav. Och kämpade. Och sen gav jag lite till. Till sist finns ingen energi kvar, inte ens till mig själv.
Ny regel, funkar litegrann som när ni tjejer vill att jag ska fixa erat hår innan utgång.
Jag rör inget hår förrän jag själv är sminkad och fixad.
Jag kommer heller inte i framtiden att ge någon energi till någon som inte ger någon energi tillbaka.
 
Och nu, rak i ryggen och huvudet högt. Alltid. Precis som en av mina absoluta favoritmänniskor sa till mig.
 
Jag är bulletproof.
 
 
Och lycklig.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra regel! <3

Svar: Jag tycker också det!
F a b u l o u s

2014-10-20 @ 10:21:30
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Frida

Härligt inlägg trots den egentliga bakgrunden! Ja blir imponerad å beundrar dig å din styrka<3

Framåt marsch!!

2014-10-21 @ 15:13:46
Postat av: Marita

Puss på re Otto!

2014-10-21 @ 22:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0