25/11 2014

Jag är inte så förtjust i kärleksLina egentligen.
Hon får ingenting gjort.
Hon har ingen lust att göra något heller.
Inte gå på jobbet, inte träna, inte laga mat, no nothing.
 
Fast idag fick jag lön. Det var ju trevligt, och ett bevis på att jag har varit på jobbet även fast jag inte har haft någon lust. 
Lite lugnt på jobbet också samtidigt som det är kolsvart ute, det bidrar ju inte direkt till piggelsen en inte har.
 
Nåväl, jag klagar inte. Jag konstaterar bara. 
På många sätt och vis tycker jag ju om kärleksLina också. Hon är rätt trevlig.
Framförallt är Han väldigt trevlig.
 
Nu har jag tappat bort min hund i min 40 kvadratmeter stora lägenhet. Ska leta reda på henne och ta ett glas cola light. Det verkar som en plan..

Kommentarer
Postat av: Frida

Love, dove, glove!;-)
Me likey

2014-11-26 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0