Måndag 24/2

Jag fortsätter uppdraget att ge kroppen vad den vill ha (även om några nötter och ostskivor kanske inte var precis vad kroppen behövde till middag idag - det har varit en lång dag, ok?
 
Så förra veckan såg ut som följer:
Måndag - Funktionell träning
Tisdag - Zumba
Onsdag - CXWORX
Torsdag - Zumba
Fredag - Funktionell träning
Lördag - Skidåkning
Söndag - Zumba
 
.. En bra vecka kan man konstatera, OCH jag åt frukost varje morgon. Imorse funktionell med utebliven långpromme pga blåvägrande hund. Marken känns lite fuktig, säger Salken och går hem så fort man kommit utanför dörren.
Den här veckan ska jag nog unna mig en vilodag åtminstone på onsdag. Tänkte tvätta lite och förhoppningsvis besiktiga pärlan. Dessa ständiga uppdrag man ska dras med som vuxen.
 
Ja just, i torsdags hade jag min sista morgonzumba. Lite blandade känslor inför det, men mest betyder det att jag får mer tid till min egna träning. Det blir bra. I lördags gick jag uppför trappan hemma hos mamma utan smärta.. TVÅ gånger. Framsteg framsteg
 
Så rensar jag ur fler saker jag inte längre är villig att ha kvar i mitt liv - och passar facklan vidare. Sköt jobbet lika väl som jag själv har gjort.
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt. Lovisa kom kl 22.45 (redan där skulle jag legat i sängen i 45 minuter). Sen skulle det bjudas på saft, borstas tänder och pladdras. Jag var ändå på gymmet 6.15 imorse.
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: sara

Good worked!

2014-02-25 @ 08:17:22
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Fan va du är grym!

2014-02-25 @ 13:17:34
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0