Måndag 14/4

Nu har jag kommit hem från jobbet och städat min kvart. Fast det blev å andra sidan inte en kvart idag heller, det blev 25 minuter.
Idag har jag ägnat mig åt att organisera mina produkter.
Det kändes bra innan - inte jobbigt alls, jag har nästan längtat efter att få göra det hela dagen.
Har kommit till insikt att jag har JÄTTEmånga hårvårdsprodukter och JÄTTEmånga hudlotioner.
Jag måste nog börja smörja in mig mer (läs börja smörja in mig).
Jag passade även på att ta fönsterlisten på lilla toalettfönstret, både ute och inne. Den var skitig.
Efteråt kändes det överväldigande (pga många produkter) och bra.
 
Imorgon får jag fortsätta med den där hyllan jag påbörjade, och eventuellt dusch-hyllan också om jag hinner. Jag tjyvbörjade lite på den och kastade lite tomma förpackningar.
Mitt knep är att berätta för andra att jag håller på med det här, så blir det svårare att fuska. (ja, även genom att skriva det här minimerar jag risken för att bli fusksugen)
 
Annars har jag jobbat idag, och det har gått bra. Det ska bli skönt med långhelg. Imorgon får vi se om det är några som vågar sig tillbaka på zumba efter mitt nya påhitt. =)

Kommentarer
Postat av: sara

Bra jobbat! smart att börja i badrummet också, när det är lite mindre :)

2014-04-16 @ 08:13:38
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0