Utmaning!

Vi har börjat med en utmaning på jobbet. Träna varje dag, hela februari.
Jag insåg ganska fort att jag skulle vara tvungen att börja springa, då jag inte hinner på gymmet varje dag.
 
I fredags sprang jag när jag kom till Stugun, i lördags åkte jag skidor (HÖR OCH HÄPNA!!!), söndag och måndag sprang jag. Idag zumba.
Jag vägde mig hos pappa i helgen men jag väljer att vänta med resultat tills imorgon när jag har varit på gymvågen. Tror däremot att Cubavikten är borta.
 
Nu är jag sjukt paj i kroppen. Har jätteont i ena knät. Smärtan uppstod för drygt två veckor sen när jag skulle lattja till det lite och stajla för mina brorsöner. Skulle göra ett baletthopp över en stol som Sebbe och Wille hade lagt kuddar över. Inga problem tänkte jag, och satte fart.
Problemet var ansatsen (vadå antasten?), den var lite för kort. Jag stöp på stolen och ramlade in i soffan. Just då kände jag bara att ryggen knäckte till. Inget ovanligt vill säga.
Dagen efter hade jag svårt att koppla när jag skulle köra bil. Mamma hotar med nån minisk. DET har jag verkligen inte tid med ska jag tala om. Jag konstaterade iallafall att tanter inte ska hoppa över stolar (åtminstone inte med för lite ansats). Tre dagar senare fyllde jag 26.
 
Nu ska jag och Salken bädda ner oss under en filt.
 
Ps. AJ! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0