skandal?

Är det bara jag som tycker att det är skandal att det inte blir någon tesupé i år? SKANDAL!!!!!
 
Idag brände jag hem till stugun en sväng. Klippte Lars och klippte Affe. Var ute på en löprunda med mamma. Åt söndagsmiddag.
Mysigt. Härligt väder har det varit också. Kanske sista varma dagen i år?
 
Eller, inte för mig förstås. Om ni har missat det så ska jag till Cuba om 10 veckor. Där blir det varmt.
 
Jag har haft chili under tumnageln sen i lördags. Det spelar ingen roll hur många gånger jag tvättar händerna så är ändå chilin kvar. Jag kan inte låta bli att slicka på tummen ibland för att känna om det är kvar. Det är det. Det var en stark chili. Det gör ont.
 
Nu vill jag att Marcus ska komma hem. Han jobbar ma ett!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0