Måndag 10/9

Ny vecka, nya tag.
Imorgon är det invägning igen. Det blir spännande och jag hoppas på bra resultat.
Jag nämner inget om fårorna har hade i höfterna efter jeansen idag.
 
Så, jag lovade en bild, och det ska ni få. (fast jag vet att ni tycker att jag är dum och äcklig som lägger ut den)
 
Dit ska jag. Jag ska bara jobba 11 veckor först. Svisch säger det, sen kommer jag hem och ser lite brun till nyår. Eller lite mörkvit iallafall.
 
Så jag har således 11 veckor på mig att inte se anskrämlig ut i bikini. Det hinner jag!
 
Annars börjar vi få lite koll på jobbet. Lite så att vi vet var saker och ting är. Jag lovar att första veckan gick vi en halvmil extra bara för att vi var på väg in i schamponeringsrummet för att fika, på väg in i fikarummet och blanda färg... ja ni förstår grejen.
 
Sa jag förresten att jag har en ny dator? Jag tror inte det, jag förklarade nog mest läget med förra datorn. Jag har en ny dator. En Vaio. Den är väldigt fin och vit.
 
Nu väntar jag på att Marcus ska laga klart mat åt mig, sen ska jag äta. Sen ska jag åka och handla frukost. Sa jag att jag äter frukost numera? Jag äter frukost numera!
LCHF är bra för mig. Brukar liksom inte få till tre mål mat om dagen annars, men nu är jag duktig!
 
Jag berättar viktresultat imorgon. Jag kanske tillochmed skriver ut min skämsvikt!

Kommentarer
Postat av: sara

Bra jobbat lina!

2012-09-11 @ 09:44:51
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Tanja

It's alive! Good worked Lina

2012-09-11 @ 12:55:37
URL: http://torkkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0