Hola!

Jag är tillbaka! (Välkommen tillbaka Lina! Tack!)
 
Jag ska berätta läget. Jag har varit utan dator skulle man kunna säga. Har ju tidigare haft min dell (traktorn) och den har inte fungerat top notch på senaste skulle man kunna säga. Jag har även haft mobilt bredband från Telia och det är ingen höjdare. JAG VARNAR!!! SKAFFA INTE!
I maj blev jag äntligen av med bredbandet och för att fira det så kastade jag datorn i golvet. Inte för att det blev någon direkt försämring av läget, då datorn hade varit krasslig ett bra tag.
Alla tangenter fungerade inte, och att skriva ett blogginlägg utan mellanslag är inte enkelt. (däremot så eliminerar det riskerna för särskrivning, så jag kanske ska sälja datorn till någon som behöver lite hjälp på den fronten)
 
I skrivande stund försöker jag anmäla mig till en fortsättningskurs i spanska. Det går inget vidare. Det står att jag är anmäld redan, men mig veterligen har jag inte anmält mig. Jag tror att dom har blockat mitt personnummer för att dom fått nys om att jag röstar på moderaterna. Patrask sa dom, och skrattade rått, medans dom klickade i "får ej anmäla sig på kurser".
Jag skickade ett upprört mail. (nej det gjorde jag inte)
 
I övrigt då? Förra tisdagen var jag och tränade och ställde mig på vågen för att til min förfärelse inse att jag nått min skämsvikt. Detta var jag tvungen att åtgärda.
Gav mig genast på en LCHF-kost och börjar sakta men säkert göra comeback på gymmet. Tjyvvägde mig lite igår, och har gått ner 3 kg på 11 dagar. 5 kvar.
 
Annars ska det bli mysigt med en träningshöst och mys med Marcus och Salka.
 
Ja det var så sant, jag jobbar 11 veckor till, sen drar jag till Cuba i två veckor. Nuff said. Återkommer om det senare. Kanske bjuder på en bild också!
 
Lev och frodas.
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Oj nu blommar löken!

2012-09-10 @ 10:42:21
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Fan va skoj med en till blogg att läsa på dagarna :D Welcom back!

2012-09-17 @ 16:34:49
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0