Freitag

Fredag!
Veckan har gått sjukt snabbt, men jag har varit vansinnigt trött och seg. Kanske detoxar jag? Liksom lite carb-avgiftning? Inte helt omöjligt om man tänker på mängderna kolhydrater jag åt innan. Kroppen höll väl på fick en chock och dog.
 
Har tryckt upp träningen den här veckan för att förhoppningsvis få ett bättre viktresultat på tisdag.
Tisdag: Body combat
Torsdag: Löprunda
Fredag: Spinning
 
Imorgon satsar på jag på ett överkroppspass, och på söndag kan det bli en löprunda med lilla mor som ville följa med.
Detta har kombinerats med ca 45 minuters promenad varje dag, förutom i torsdags då Salkas långpromme blev löprundan istället.
 
Nu blir det fredagstacos, ett glas vin och lite true blood. Tror det kan bli en liten skiva brieost också =)
Idag ska jag även försöka få till dom jävla ostchipsen som gick åt helvete förra veckan. Note to self: Kom ihåg bakplåtspapper. Folie fungerar INTE lika bra. Ost fastnar väldigt bra på folie. Ostchips väldigt misslyckade. (såvida man inte har en förkärlek till att äta folie, isåfall fungerar det lika bra)
 
Trevlig fredagskväll mina vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0