Freitag!

Vilket stööök!
Jag har gjort lasagne.
Först gjorde jag degen till lasagneplattorna. Sen gjorde jag köttfärsås. Inga konstigheter, mycket tomat och vitlök (eller vit pök kanske?)
Sen gjorde jag lasagneplattor. Sen gjorde jag ostsås. Sen var jag ju tvungen att bygga ihop det här.
 
Till historian hör att jag aldrig vågat göra en vanlig lasagne för att det har känts lite komplicerat och krångligt. Färdigköpta plattor är väl easy peasy?
Hur som, det blev SVIIIIIINGOTT! mums mums mums
 
Till det blev det ett glas vin, och snart ska jag avsluta middagen med en bit 86% choklad. Because I´m worth it!
 
Imorgon är det jobb som står på schemat, och sen drar jag till stugun på kalas hon Tanja. Köpte en ny klädnad idag. Det blir nog bra.
 
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0