Fredag!

Nu är det helg på Storgatan 58H.
 
Detta firas med ett glas skumpa (som jag har längtat), en snygg karl i köket som tillreder räkorna i bar överkropp och lite skön musik.
Tycker att jag använder mina dyra skumpaglas alldeles för lite, så därför dricks både middagsdrycken och filmdrycken ur dessa. (visserligen dricks det skumpa resten av kvällen)
 
Hittade fläsksvålar på Willys. Perfekt snack. 0% kolhydrater och över 70% protein. Gott, om man inte tänker så noga på vad det är.
Salka blev så upp i orra så hon tillochmed var upp på bordet och hämtade sig en bit. Det bör tilläggas, att min vanligtvis rätt så ohängda byracka aldrig har gjort så förut.
Hundmaten är slut så hennes fredagsmiddag blir blodpudding. (Räkor duger nämligen inte i henne)
 
Senare ikväll hugger jag in på det skrattande kon. hehehe säger den!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tyckte du seriöst om fläsksvålarna? Tyckte dom smaka skit faktiskt! Luktade gjorde dom också! Huvva

Svar: Nej men först tyckte jag att det var lite obehagligt. Sen tyckte jag att det var helt okej, men jag var lite på kanelen också ska erkännas. Dagen efter kunde jag inte ens ha skålen på bordet. Och nu kan jag inte lukta på dom ens. Det blir INTE mer fläsksvålar i mitt hus. Salka gillar dom dock!
F a b u l o u s

2012-09-27 @ 22:20:11
URL: http://Evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0