18/9 2012

Japp då var det tisdag igen, och då gott folk vet ni vad som gäller. Invägning.
 
Var nyss och körde mitt första överkroppspass på drygt två år, har inte nosat på något sådant sen jag blev skadad. Jag var otroligt försiktig med axlarna, men lyckades ändå klämma in en axelövning, i ett läge där det fungerar helt okej.
Svällde lite under träningen, för jag väger mig alltid både före och efter, men nu kommer jag inte ihåg vad första vikten var, och det är heller inte relevant.
Dagens vikt: 64,9
Smygvägde mig lite i fredags när jag var iväg och då hade jag gått upp lite. Då dog jag nästan.
Men nu är jag nöjd. Hejja Lina, friskt humör. Skjortan hänger utanför!
 
Så dagens viktnedgång är 0.4 kg
Total viktnedgång: 3.4
Jag har även i åtanke att jag har byggt en muskel eller två.. Idag skar inte jeansen in så fasligt i höfterna, och det som hängde över jeanslinningen var lite mindre än förut. Nu kör vi!!
 
Med reservation för felstavning pga spagettiarmar. Fy fan vad jag körde slut på dom idag. Imorgon = träningsvärk!
 
Lev och frodas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0