...

..nej men nu var jag väl ändå mer än lovligt grinig?
 
Sådär kan man inte bete sig. När det går åt helvete är det ju bara att göra om och göra rätt. Nej, jag vet faktiskt inte varför jag plågar mig med cykel. Det enda jag gör är att titta på klockan för att se om det snart är över. Det går ju inte!! Så nu lägger jag ner spinning. Eventuellt att jag provar ett fredagspass i framtiden igen. Men inte nu. Nu hittar ni mig i gymmet.
 
Ni kanske även hittar mig ute på löprunda med Salken (fast det är ju i ärlighetens namn också jävligt tråkigt. Men Salka gillar det)
 
Nej skärpning Lina! Ingen gnällspik. Återkommer med viktresultat imorgon kanske. Eller så skiter jag i det helt enkelt. Jobbar länge imorgon, hinner inte på onsdag för då börjar Spanskakursen igen. Torsdag.. vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0