Torsdag 25/10

Ni fick visst inget inväning i tisdags. Inga spännande siffror. same old same old.
 
Jag hade tänkt att jag skulle gå ner ett kilo den här veckan, och det hände ju uppenbarligen inte. Står kvar på 64.1 (4,2 ner)
Det är så typiskt. Tyckte att det kändes riktigt bra, och då går det ju aldrig. De veckorna man tänker att det aldrig kommer att gå så går det helt plötsligt jättebra.
Nåja, träningen har inte varit på topp veckan som var. Det har spöregnat och jag har således inte haft nån villig promenadkamrat. Den här veckan kanske det blir bättre.
Det är rosa vecka på Golds. Imorgon ska jag på dubbelstep. Rosa träningskläder på. För varje person som går på pass imorgon (eller deltar i tävlingar på gymet) skänker Golds 10kr till rosa bandet.
 
För er som undrar vad dubbelstep är så är det ett steppass med två brädor. Otroligt spännande =)
 
Hade en perfekt träning med Salka idag också. Vi mötte tre vovvar som fick vara störande objekt under träning. Hon skötte sig nästan exemplariskt.
 
Har storhandlat idag också. Förjääävligt tråkigt, men det är ju så skönt att faktiskt ha saker i kylen att laga mat av. Istället för att komma hem strax efter 19 och öppna kylskåpet och inse att vad man har hemma är tre ägg, en gammal majskolv och krossade tomater. Hitta på en smaskig maträtt av det du.
 
Känner att jag kommer ingenstans med detta. På måndag börjar Marcus med LCHF. Det blir spännande. Man skulle kunna påstå att han är mitt lilla projekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0