Tisdag 16/10

Tisdagsinvägning.
Har inte så mycket spännande att komma med. Står kvar på samma vikt.
 
64.1 (haha skrev först 61.4 och försökte föra er läsare bakom ljuset. Så gör man inte)
Det viktigaste är att jag spräckt fyran iallafall.
Lovade en kund att jag skulle ha gått ner 4 tills nästa gång hon kom och klippte sig och hon kommer på torsdag. Fab fab.
Här ser ni minsann en tjej som håller vad hon lovar. Blev lite orolig när jag började öka för några veckor sedan men det gick ju till sig..
 
Jaja, jag ska inte klaga. Jag har tränat uselt förra veckan. Knappt gått på en promenad då min promenadvän inte har haft nån vidare lust med sådana aktiviteter i vädret som har varit.
 
Imorgon ska jag iallafall ha en LITEN sovmorgon. Börjar 13. Jobbar till 17. Drar på español. Hemma på dejt till 21. Blir det en löprunda på morgonen med Salka. Blir det promenad och gym? Blir det löprunda och gym? Jag vet inte, framtiden är oviss och ligger i mina egna händer.
 
Nej jag skojar. Jag tog ut mig så mycket på combaten att jag har blivit alldeles prillig. Nu ska jag gå och kräkas! Problemet med att man blir starkare är att man kan ta i lite mer och då blir det aldrig mindre jobbigt. Det är bra det.
 
Angående vaccinationen förresten.
Det verkar inte vara någon annan än jag som blev förlamad av hepatitvaccinet (det kan även ha varit polio. Vet inte vilken som var i vilken arm) men jag skojar fan inte! I onsdagskväll började jag nästan grina och hela tordagen var jag som handikappad. Otrevligt. Ser fram emot nästa spruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0