Lugn

Plötsligt infann sig ett lugn i min kropp.
 
Jag kände att jag tränade allt jag kunde idag. Instruktören är så grym så det går inte annat än att ge allt.
Jag har bokat in mig på ett pump-pass imorgon, och efter det blir det långpromme. Hur jag ska ta mig upp och bort på gymmet till 06.30 är ju en annan femma.
 
Jag har ätit middag. (Lycka är när det finns en färdig matlåda i kylen som man bara slänger in i micron)
 
Marcus har handlat turkisk yoghurt till mig, så jag kan äta min pepparkaksfrukost imorgon.
 
Det känns som att kroppen har varit uppstressad innan. Omläggning av kost, påbörjning av träning. Nu jävlar kör vi!
 
Och till Stugunfolket: Zumban börjar snart, bara pappa lyckas boka sporthallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0