Konstaterar...

Igår firade jag att jag fått mitt gesällbrev och äntligen (efter tre år) har bevis på att jag är behörig frisör. Detta firades med en bit 70% choklad. Vanligtvis om jag ska "lyxa till det" tar jag en ruta 86%. Det gillar jag.

Däremot har jag liksom vant mig av med socker när jag inte längre naturligt äter det i mat (och det har ju i ärlighetens namn slunkit ner en och en annan godisbit i sommar).
Men SATAN vad sött det var. 70% smakar som mjölkchoklad. Helt galet.

Ikväll har vi myskväll. Marcus har lagat middag, och nu ska vi dricka ett glas vin, se på film och äta lite kött. Det gillar vi.
Annars gick det rätt bra på español ikväll.

ps. jag är inte riktigt hundra på att våran fröken tycker att jag var så bra. Men i övrigt så fick jag och Lovan läsa ett jättelångt stycke. Misstänker att vi liksom är lite favvosar!

Kommentarer
Postat av: sara

Äntligen!
Är det i helgen du ska bort?

2012-10-05 @ 08:17:10
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0