Vila i form?

Vägde mig första gången på två veckor nu. Har stått still ett tag. Den berömda platån, när man egentligen bara vill slänga sig på golvet och grina och sen gå på hemmakväll och köpa 2 kg godis och klämma i sig varenda bit.
Det har jag inte gjort. Jag har fortsatt (fast jag har varit sugen att ta alternativ nr 2 ska erkännas)
 
Hur som helst så ligger jag på 62.6 nu. Total viktnedgång 5.7. Snart 6 snaaaart.
 
Annars har jag varit på lite andra spännande saker idag, som jag får avslöja senare.
Först kändes det bra, sen kändes det inte så bra, sen var jag och tränade och tänkte på saken, och då kändes det bra igen.
Happ nu kör vi.
 
Nu twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0