Semester!

Nu är det nära. I skrivande stund befinner jag mig i Göteborg.
 
Vi har haft en trevlig helg som har innfattat goda middagar, gott vin, shopping, fika, skratt. Som alltid när jag träffar Saya med andra ord.
 
Nu ska vi chilla en stund, jag har betalat räkningarna innan jag far så jag inte är vräkt lagom till jul. Min bankdosa var spårlöst försvunnen så jag var tvungen att införskaffa mig en ny. Snart ska vi tillbaka på stan och växla lite pengar, sen iväg och träna och äta middag och sen möter jag upp pappa och Annika på centralen lite senare ikväll.
Kl. 6 far vi imorgonbitti.
Jag längtar ingenting efter sol och värme.
 
Med det sagt, så blir det nog lite tyst här de närmaste två veckorna, om jag inte får tag i en dator på Kuba vill säga. 
 
Lev och må govänner, för det ska jag göra.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0