nagellack

Jag har manikyrerat mig.
Det var inte lätt, det tänker jag inte påstå! Det blev inte skitsnyggt, det tänker jag inte heller påstå.
Däremot går jag i sån ryslig fart så det kanske inte syns så noga.
 
Jag gjorde såndär fransk manikyr. Lite duktig var jag allt som gjorde det själv. Tanken var att Marcus skulle göra högerhanden, men han har inte kommit hem från jobbet än och jag har ju inte all tid i världen.
 
Nu till min fråga:
Hur ofta måste man måla naglarna? Jag har sånt där överlack. Håller det bättre då?
 
Tacksam för svar
/nagellacksnovis87

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det beror på, kvalité på lacken, vad du gör (diskar utan handskar t.ex), mm. Men om du bättrar på överlacken efter några dagar så borde det hålla bättre. Men räkna med runt en vecka kanske.

Svar: Ah, vad bra. Då ska jag kanske fylla på med överlack imorgon. Det blir nog bra. Diska gör Marcus, men däremot tvättar jag ju en del hår. Den som lever får se!
F a b u l o u s

2012-11-21 @ 08:24:44
URL: http://torkkel.blogg.se
Postat av: Marita

För mig håller det alltid max 1 dag :(

2012-11-21 @ 08:34:02
Postat av: Annika

Ja jag har inget tips på nagellack men, snart åker vi:)

2012-11-22 @ 10:47:32
Postat av: Evelina

Med toplack som man kan dra på några ggr brukar de hålla helt en vecka ungefär. Sen kommer utväxten på mig och så börjar de lossna i kanten.

2012-11-22 @ 15:51:48
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0