Heja SAS!

Jag har varit orolig de senaste dagarna.
 
Ni förstår att oron har bottnat i huruvida SAS skulle klara sig eller inte. Med min tur tänkte jag att de skulle hinna konka innan jag ens hunnit åka fast i säkerhetskontrollen.
Nu verkar det vara lugnt, och det känns bra. Ska det bli strejk eller konkurs så får de vänta tills lönerna har utbetalats. Den 26:e kan de således göra precis hur fan de själv önskar.
 
Nu govänner, är det bara en vecka kvar.. och några timmar.
 
Bjuder på en bild.
Där, vid palmen som är längst fram, tänker jag ligga och gotta mig. Men först ska jag köpa mig en hatt.
 
Nu ska jag ta reda på vad haj heter på spanska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du låna solhatta?:-)

Svar: Njaa.. Tackar för erbjudandet men jag tror att jag hoppar det =) Du kanske behöver den.
F a b u l o u s

2012-11-20 @ 00:40:03
Postat av: Frida

Skrev mitt namn men de försvann..fast de va nog totalt onödigt ändå. Puss

2012-11-20 @ 00:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0