....

Och så var det det här med dem som springer på löpband på gymmet. Eller ännu värre, GÅR!
 
Varförvarförvarför? Det är inte speciellt kallt ute, och det är inte halt. Gå ut och ta en promenad eller dra ut och spring istället. Friskluft är inte så dumt, och kanske har du en hund som vill följa med dig ut?
 
(Ja jag vet att jag precis skrev att jag hatar att springa, men tro mig.. jag springer inte på nåt löpband heller)
 
"Nej om man skulle tagit bilen ner på gymmet och gått en halvtimme på löpbandet, och vara riktigt sådär ivägen för någon som kanske vill upp och springa 10 min innan styrketräning. Ja, så får det bli, sen ska jag skriva på facebook att jag har varit på gymmet. Det blir bra. Tig med dig hundracka! Du har fått gått ut på baksidan och kissat!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0