Blondspray!

Så. Träning, invägning och långpromme avklarad.
Invägningen gick ju inget vidare. +1.1. Glöm det nu. Vi spekulerar inte mer i det.
Skulle jag vilja gå ner mer och snabbare i vikt kunde jag ju ta mig en löprunda, men eftersom det är så förbannade tråkigt så sitter det väldigt långt in att ta sig iväg på sådana aktiviteter.
Det om det! Nu ska vi diskutera min andra sak.
 
Min andra sak är blondspray. Blonderingspray eller vad fan dom kallar det. Jag googlar!
Ungefär såhär kan en flaska se ut.
 
Använd ALDRIG ALDRIG ALDRIG något liknande! Och ska ni promt göra det ändå så kom inte till mig sen och grina och vill att jag ska ordna till håret på er.
Hemlis: DET GÅR INTE!
 
Detta är i princip blekning som man sprayar i håret och låter det sitta kvar. Låter det hälsosamt någon? Någon som skulle köpa blekning, kladda i håret och sen låta det sitta kvar tills nästa gång ni tvättar håret, räck upp en hand? Nehe, ingen!
 
Håret går sönder. På riktigt sönder. Sådär så ni får välja om ni vill ha 6 eller 9 mm kvar av håret.
 
Jag fattar inte hur man kan få sälja sån här skit utan varningstrianglar!
Så nu vet ni det. En annan dag ska vi prata om varför ni inte ska använda henna.
 
Nu ska jag koka ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0