All träning är bra träning?

Idag var jag på Domus och köpte mig lite lunch.
När jag skulle tillbaka på jobbet så hamnar jag bakom en gubbe i rulltrappan ner. Jag tycker att han ser ut att stå lite konstigt, och inser att han står inte alls.
Då har alltså gubben tagit tag i räckena och hängt upp sig så han hänger i luften. Detta blir lite tungt för gubben efter ett tag, och han skakar i hela armarna.
Så här hänger han hela vägen ner!
När han kommer ner med rulltrappan så vänder han och tar nästa rulltrappa upp igen.
Hade jag inte haft lite brått så hade jag stannat för att se om han tänkte utföra samma sak igen.
 
Jag funderar: Är det någon form av träning? Armpass i rulltrappa - check
Det var nära att jag skrattade ihjäl mig när ett tag.
 
I övrigt govänner:
NU ÄR DET SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
(ps. och med gubbe så menar jag verkligen gubbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0