Äggande.

Kommer hem - kollar kylen - inget i kylen - glömde gå och handla - matt!
 
Gjorde en omelett med ost som jag stekte lite bacon till. Men sen blev jag lej. Så i skrivande stund håller jag på och bakar LCHF-bröd och kokar ägg. Detta är tänkt att det ska bli en smarrig ägg&majonäsmacka. Kanske tar jag en kopp te till. Nu blev jag pepp.
 
I helgen kanske jag provbakar en rulltårta. Det blir spännande.
Ja det var så sant. På fredag är det även twilight-tajm. Middag och bio med brewdarna.
 
Vilken hejdundrandes tur att jag hade köpt en massamassa ägg när jag var och handlade sist.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Blev brödet bra? Såg fint ut på bilden på fejan. Kanske att man kan få recept?

2012-11-16 @ 14:48:02
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0