Lagen om all jävlighet

I måndags höll jag på att svimma när jag stod och tvättade håret på en kund. Det var lite obehagligt. Naturligtvis en kund som skulle göra en stor förändring. Skoj att göra när man inte mår 100.
Jobbade klart, bestämde att jag inte skulle jobba på tisdagen och drog hem. Marcus lagade mat och jag låg som ett tråkigt kas i soffan hela kvällen. Sen eskalerade det hela. Halsfluss fick jag reda på på torsdagen (den som ändå hade masat sig iväg till doktorn några dagar tidigare)

Alltså, sämre mående! Jag har fortfarande ont. Framförallt i tänderna (??) men imorgon blir det lite jobb. Eventuellt förstärkt av ipren. Härliga pillercoctails jag har håvat in nu under de senaste dagarna. Vissa tabletter ska ätas med mat, andra en timme innan mat. Jag kan inte äta alls. Lös den ekvationen!
I fredags började jag grina två gånger. Men det är allt. =)

Ja jag har ju glömt berätta. Det bor alkisar mittemot mig. Alltså, sånadär på-stan-alkisar. Mycket spännande. Framförallt hur det kommer dig att dom har råd med en lägenhet där. I måndags rökte dom pipa. Jag tror inte att det var tobak. Vi väntar med spänning för att se  hur detta utvecklar sig.

Ps. Få inte halsfluss. Det gör svinont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0