Fördel med att vara singel #1

Vi ska köra lite pepp till alla singlar där ute. Jag märker att många verkar tro att ni ska bli lyckliga om ni blir ilag. Att allt är katastrof för att ni är singel. Så är inte fallet. Här kommer därför några konkreta exempel.

Nummer ett på listan:
Ponera att du vill ha en ny bokhylla. Ponera att du vill ställa den nya bokhyllan mot en specifik vägg. Ponera att du är sambo. Då kan du inte köpa den där bokhyllan och ställa den mot den där väggen utan att först rådfråga din sambo.
Ponera att du vill ha en ny bokhylla.  Ponera att du vill ställa den nya bokhyllan mot en specifik vägg. Ponera att du är singel. Kör hårt!! Köp bokhyllan, ställ den mot väggen, enjoy!

Apropå specifik. Jag overheard ett samtal på bussen en gång (ja, och alla vet att jag inte alls overheard. Jag tjuvlyssnade allt jag kunde)
En av tjejerna sitter och pratar om hennes ragg. Hon berättar att hon svarat på ett av hans sms:
"...så jag skrev att han fick vara lite mer specifisik"
.. sen skrattade jag ända till stugun. (om ni undrar så utspelade sig samtalet vid lillänge så jag hade 30 sköna minuter kvar att skratta åt specifisik)

EDIT: Jag rättade nyss ett stavfel. Jag hade skrivit bokfylla. hahahahaha, dom här helgerna alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0