...

Ja det var så sant. Jag hade världens störigaste morgon imorse.

Vaknade 6.15, av att mamma ringde. Jag skulle nämligen möta henne och hämta några skivor som jag hade glömt i stugun. Då hade jag sovit i tre timmar.
Sen skulle jag till sjukgymnasten klockan 8. När jag kom dit visade det sig att han var sjuk.
- Ja vi hann inte ringa dig för vi antog att du redan var på väg..
.. mmjo just det. Jag hade ju inte möjligheten att vända om ni skulle ringa mig mitt i min promenad på 500 meter. Det betyder att jag hade kunnat sova ett par timmar till istället för att gå dit i onödan.

Förövrigt så måste jag nog säga till sjukgymnasten att jag inte tror att hans metod fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0