whoop!




40 dagar kvar! Längta längta!
Slänger upp en bild som är så vacker att man undrar hur det gick till egentligen.
Har en svinrolig bild från förra året som jag borde visa, men jag har inte tillräckligt med självdistans för det alldeles precis just nu. Hahaha, snart kanske! (Lovar att den är skitrolig och den dagen jag lägger upp den kommer ni dö)

Idag har vi varit på Boda Borg.Väldigt roligt, väldigt dåligt för knän och armbågar. Det var även en gubbe som slängde upp en dörr i huvudet på mig.
Och så fick jag en förkylningsblåsa här i veckan. Dom brukar ju gå till sig efter ett tag, men den här har på riktigt växt till det tredubbla. Helt jävla galet!
Hörrni! Imorron är det bara 39 dagar kvar. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0