Kuuul! Verkligen

Skulle ut med Salka sista gången för kvällen. När jag kilar ner för (vilkenjävlagatadetnuänär) gatan där bredvid, så är det några fula grabbar som står och hänger ut genom fönstret och dricker, pratar i telefon och antingen röker (coolingar)
Den fulaste av dom säger: "Nu ska jag spotta på henne".. och lägger en loska alldeles när jag går förbi. Jag hör tack och lov hur det splashar i marken.
Jag frågade vänligt men bestämt vad han höll på med.
(Nej det gjorde jag inte alls. Jag skrek: FÖRSÖKTE DU PÅ ALLVAR SPOTTA PÅ MIG JÄVLA FITTUNGE!!!)
Mycket moget beteende.
Men alltså allvarligt. Jag blev så irriterad att jag funderade på att ringa till polisen och tipsa om en fest med minderåriga. Kunde ju vara lite roligt faktiskt.

Fan vad jag hatar ungdomar. Bra jobbat föräldrar. Uppfostra era bokstavskombinerade, utvecklingsstörda tjockskallar till ungar. Någon allvarligt brist måste det vara i uppfostringstekniken om dom försöker spotta på folk?
Kan inte nån skjuta alla ungdomar.

/Arg tant


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men efter den starka reaktionen var det kanske sista gången han försökte spotta på någon också.. Seriöst, vart är världen på väg?

2011-04-14 @ 01:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0