lejlejlejlej

Jag börjar bli lite less på att vara skadad nu. Armarna börjar bli hängiga och tjock har jag blivit också. Käraste sjukgymnast. Du får gärna ringa upp mig och säga att du har en tid.
Det suger att vara ute och springa och utan hund hemma har jag varken motivation eller anledning att hitta på några såna dumheter. En anledning skulle ju visserligen kunna vara att hålla vikten där den ska vara, men ni vet.

Jag ska snart ta itu med mig själv. Jag borde även söka upp en våg känner jag. Vilket jävla genidrag att inte ha nån hemma.

Ja just det. Lovan har färgat mitt hår idag. Det blev jättefint. Ni får se sen.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur e du skadad vännen ??



Ring sjukgymnasten själv å tjata det e det bästa !!

2010-10-27 @ 11:32:56
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Saya

Sjukgymnasten svarar: Vänta inte till jul, ring upp en sjukgymnast på en gång! Annars skulle jag lätt ge dig behandling!

2010-11-08 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0