fälla

Jag var på maxi och handlade nyss. Kom att tänka på den gamla goda tiden, när jag bodde med Sara på frösön. Det var fina tider det. Det var inte det jag skulle berätta. När jag bodde på frösön med Sara hade jag en luftfräschare. Vad hette den Sara? Glade? Ja visst fan hette den glade? Hur som jag köpte en sån nu. Ni vet ju att jag har haft lite flugproblem. Nu har jag städat hela köket, städat ur tillochmed där soppåsen är.
Jag rycker en med citruslukt, Lovisa trodde inte att den skulle lukta gott, men det gjorde den.
Kommer fram till kassan
- Vet du om den här är giftig?
- Näääejag vet inte.. Den är extremt brandfarlig iallafall.
- Ja vad bra. Men also, tror du att man kan dö av den. Also, kan man döda med den?
- .... är det meningen att den ska döda?
- Ja!

Ja. Så nu har jag sprutat den i köket och lagt ut en flugfälla. Nu jävlar kommer ni inte undan längre! Det är ingen som har fastnat i den än, men dom cirkulerar runt där. hahahahahahahaha...haha

Jag har tagit en paus från städandet och äter kakor istället. Det var gott. Sen ska jag gå lös på några satsumas. Faktiskt första för i år. Det ska också bli gott. Sen ska jag vika tvätt. Vad roligt det inte ska bli.

På återseende. Det värsta är gjort åtminstone. Diskberget var INTE att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0