21/11-2010

Nej jag skiter faktiskt i uppdraget. Det var ju inte alls roligt. Vem bryr sig liksom, inte jag.


Vi var i stockholm på kurs i helgen. Fantastiskt trevligt.. på alla plan.
Var på en ytterst intressant restaurang igårkväll. Tapas. Men man fick inte beställa in mat själv utan de hade 20 olika förslag som presenterades eftersom, och sen fick man säga ja eller nej och äta det man själv ville. Kanonkul. Kanongott.


Och sen.. ja. Det här blev ju faktiskt lite jobbigt, jag känner det. be careful what you wish for, because it just might be too good.
bollocks

Kommentarer
Postat av: Lovisa

MEEEEEEEEEEEEEEN!!! Jag läste uppdraget, jag såg fram emot att få läsa alla ju!

2010-11-22 @ 18:08:45
Postat av: sara

ja jag med!

2010-11-23 @ 10:55:03
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0