Men vad är grejen?

Var till en doktor igår. Eller "doktor" skulle jag våga skriva. Ja, det är lite skämmigt att erkänna det här, men jag har högt kolesterol.. Det vi kom fram till igår under 50 minuter det var att jag ska göra kyckling i ugnen med pesto (ja hon ritade en bild och prickade där peston var.. jag gillar inte ens pesto) och att jag ska göra ett nytt blodprov. MEN VARFÖR I HELVETE DÅ???
Jag fick heller inte gå fort dit (hallå? jag går alltid fort) eller vara stressad... Jag klarar inte av blodprov i armvecket och det finns inte en chans att jag kommer att vara lugn och sansad. Sist bölade jag ju inte iallafall.
Hon frågade inte om jag brukade nikotin förrän hon skulle lysa i halsen och jag påpekade att jag var tvungen att spotta ut snusen först. Något får mig att tro att man egentligen inte borde snusa om man har högt kolesterol.

-OJOJ röker du?
-nej
-Aldrig?
-Nej
-Dricker du sprit?
-Ja
-Hur mycket?
-....öhm?
.. borde jag berätta att jag och Lovisa sänkte nästan en hel flaska i helgen, plus några öl plus en avsevärd mängd på krogen?..
- ett glas vin på helgen?? (hahahahahahahahahahahahahaha)

Ja jag blir bara galen.

Det andra jag tänkte skriva orkar jag inte ens kommentera just nu.. Det känns bara.. näe!

Kommentarer
Postat av: sara

har du någon mobil nu?

2010-03-24 @ 08:21:19
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

EN SKAM för sin kår är vad hon är PEST(O)LÄKAREN!

Laga en kykklingt Du och se om Du blir bättre! Meddela mig i så fall!

Jag tar hand om Dig när jag kommer hem!

2010-03-29 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0