hahaha

Haha japp och jag har en utmärkt förklaring till det hela. Jag blev så förfärad av blue cheese-dressingen att jag kastade från mig locket på bordet när jag upptäckte det. Det var inte bara där det är söl ska jag säga =) Sen satte jag tillbaka locket för att slippa känna lukten. Sen fotade jag. Sen bloggade jag. Sen slängde jag bort snusket! Dessutom råkade jag spilla snuskdressing på min citron som man alltid får med och som jag alltid äter upp efter jag har ätit salladen. Rutiner rutiner.

Så jag blev utan dressing, jag fick äta torr sallad, jag tog även FEL sallad så jag fick med bulgur istället för pasta och sen fick jag ingen citron efteråt. Ni förstår att det här var en traumatisk dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0