Söndagslista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja alltså. Jag har inte pratat med han men jag skulle ju göra det om jag träffade han.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Men also, hur ska  jag veta det?
4. Vad åt du senast? Rostad macka med ost och apelsinmarmelad (med skal i)
5. Har du fått någon komplimang idag? Jag vet inte. Jag tror inte det.
6. Har du varit med i en rättegång? Jag har varit med i salen, men jag var inte i blåsvädret
7. Är du polare med grannarna? Ja =)
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska.. och rövarspråket? En aningens engelska och jag tror hon kan räkna på tyska
9. Vilka länder har du bott i? Sverige
10. Senaste piercingen? En patt?
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Nyss när jag åkte till stan. (eller det var några timmar sen)
12. Gay? Nej inte det
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Haha ja
14. Har du äggat någon? Nej men alltså, vad menas med det egentligen? Kasta ägg på nån? Eller är det här nåt jag inte förstår. För om det handlar om att kasta ägg så har jag inte gjort det, men jag skulle gärna göra det. Det vore roligt
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Haha nej men det blir nästa projekt. Sara är du på?
16. Suger det här? Men alltså.. litegrann. Jag tror nämligen att jag har gjort den här listan förut
17. Har du varit på stranden? Ja
18. Har du haft en stalker? Ja hahahahahahahahaha han var jobbig
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Japp
20. Hur bra är din syn? Ungefär i samma klass som en hök 
21. Har du varit på ett party? Haha ja det har hänt
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Aldrig i livet! Inte ens om jag fick pengar för det
23. Vad skulle du säga om en vän sa att den var kär i din bror? "Vilken av dom?" och sen skulle jag tycka att det var synd om min vän eftersom mina bröder är stadgade
24. Har du varit utomlands? Ja
25. Har du sett din bästa vän naken? Oh yeah
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Lovan och Ronnys
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nu tror jag att dom skulle bli väldigt förvånade om jag blev avstängd från skolan, då jag inte har gått i skolan på ett par år. Men ponera att jag gjorde det. Ja, dom skulle bli lite arga.
28. Var är dina syskon just nu? Vem vet det. Johan sover nog, Adam kollar på teve eller sitter vid datorn (ska kolla..ja) Lovisa ligger kanske i sin säng och försöker sova men ägnar förmodligen tiden åt att vara irriterad över sms?
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag drömde att jag träffade Manson. "excuse me, Sir" sa jag. moahahaha. Jag blev rätt besviken när jag vaknade och insåg att det var en dröm
30. Vilken tid gick du upp imorse? typ 11 vrålade mamma att jag skulle komma och äta
31. Vad ska du göra i helgen? Helgen som kommer. Fylla år, festa och vara bakfull
32. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Faktiskt!
33. När var du riktigt sjuk senast? Ja jag var ju illa däran nångång i oktober. Efter tesupén, före stockholm
34. Vem är den senaste kändisen du tog på? En av mina kunder får man nog räkna som kändis nu :)
35. Vad finns i din bakficka? Har leggings och dom är inte utrustade med varken framficka eller bakficka
36. Har du färglinser? Syn som en hök sa jag ju!
37. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Satt och skrattade med Lovisa.. eller hade jag gått hem då? 
38. Vad är det första du gör på morgonen? Snoozar
39. Vad ska du göra efter det här? Gå och sova vore väl inte en helt dum idé (och med det menar jag att jag ska gå och lägga mig och kolla på film)

Kommentarer
Postat av: sara

jaaa!

2010-01-18 @ 08:18:13
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag tror att det var runt två jag blev förbannad och började härma dig..

2010-01-18 @ 08:40:00
Postat av: a

fin blogg :D

kolla gärna in min cover jag har gjort på bloggen. & säg vad du tkr så blir jag jätteglad :)

2010-01-18 @ 09:01:54
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2010-01-18 @ 09:28:56
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Kurt B

jag hatar "streck" i marmeladen!

2010-01-18 @ 15:52:52
Postat av: Peppis

AMEN du va ju nearby på mission-listan asså! Bra lina :)

2010-01-18 @ 16:15:05
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0