Nyår nr2

Nu kanske ni undrar varför det har varit så dålig uppdatering. Ni kanske undrar om jag tog och gjorde slag i saken och spenderade sista delen av 2009 och första delen av 2010 med bondage.
Nej så är inte fallet, jag har bara glömt att skriva.

Idag firar vi nyår för andra gången. Jag tror att det blir bra. God mat väntas, jag drar på mig nyårsblåsan igen.

I Lördags hittade jag och Lovisa på en rolig lek som vi ville att Adam och Tina skulle vara med på. Det ville däremot inte dom. Vi lekte själva. Vi hade skrivit ett gäng roliga uppdrag på lappar och om man inte klarade uppgiften fick man helt enkelt ta en shot. Vi drack upp nästan en hel flaska (hävdar Lovisa) av nån apelsinsprit. Jag vill inte minnas att det var så mycket kvar i den, men å andra sidan...
Sen högg vi in på gröna faran. Det känns lite sorgligt att den är slut. Den går ju bara att få tag på i bulgarien. Nu blir det ingen ny förrän nästa gång pappa åker dit.
Det hela slutade hursomhaver i en praktfylla och när Lovisa bäddade in sig i köksmattan så började jag förstå att kvällen började lida mot sitt slut.
Vi kände att vi hade varit lite elaka mot Adam och Tina så jag skulle bjuda på ett kex. Jag hade kommit på ett bra kextrix.

och så har jag spelat yatzy också.

-Lovisa!! Nu vet jag vad vi kan säga till pappa varför spriten är slut!!!
-Vadå?
-Vi drack upp den!!!!!!

-Lovisa!! Nu vet jag vart vi kan gömma den tomma flaskan
-Näääe inte under min säng
-Näe!! På Adams rum!

ungefär den nivån var det på oss.

Nej men.. klä på sig lite kanske och torka håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0