No more Mr nice guy for me!

Nej, nu är det färdigt med att spela efter reglerna. Det fungerar ju uppenbarligen inte ändå! Jag skrattar, eller snarare, jag hånskrattar åt folks dumhet! Ungefär såhär låter det: Moahahahahahahahahahahahaha.. nåt sånt. Reglerna är, det finns inga!

Jag var förövrigt och handlade idag. Mamma hittade soppa på påse! Haha also fattar ni, frusen soppa i påse! Det var så skumt så jag var tvungen att testa en. Vi får se när jag hugger in på den. Antagligen aldrig. Jag brukar inte äta upp det jag handlar. Jag dricker upp juicen, osten blir möglig. Ägg köper jag alltid, men jag äter nästan aldrig några. Är det konstigt att man handlar sällan.

Däremot tyckte jag att jag gjorde mig ett jävla kap!
-Moahahahahaha. Mamma kolla in det här! 6 kiwis för 10 kr!! Vilket jävla kap jag har gjort.
-Va..varför?
-Mäh! Jag har ju köpt en hel KORG för 13 kronor..
sen struttade jag iväg (ja jag struttade) och kände mig lite sådär extra nöjd som man gör ibland. Tills jag kom hem och skulle äta en av mina goda kiwis.. STENHÅRD!!!!! Vilket jävla okap! 

Sen tog jag en till.. 

Kommentarer
Postat av: sara

jag har ätit sån soppa på påse och den var inge god. Gulasch var det.

2010-01-14 @ 16:08:28
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: SAYA

Bra jobbat! Jag ÄLSKAR kiwi!!! Jag önskar jag var en kiwi... men det är jag nästan. Stenhård, grön och luden!

2010-01-14 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0