Logiken?

Trevlig kväll igår! Jag ska bjuda på bilder från telefonen sen. Hittade roliga bilder som jag inte ens kommer ihåg. haha. Jag fick en soda stream och ett spel (det var överraskande, jag valde ut det själv nämligen)
TACK ALLA SOM KOM HIT!!!! Älskar er!

Nu till det ologiska som hände på krogen. Vi var på väg upp för trappan. Ni vet, går det folk framför en så kan man ju inte direkt bara springa ner dom. Man får liksom vänta på sin tur helt enkelt. Det tyckte däremot inte en tjej som gick bakom oss. Hon började skrika och bråka för att vi gick för sakta och sen smällde hon till Lovisa i ansiktet. Creds till mig och Lovisa som höll oss lugna och sansade. Jävla brud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0