Dagens tips!

Jag har glömt att berätta om en bra julklapp jag fick. Mamma hade köpt ett sånt lakan med resår till mig. Och helt allvarligt! It´s to die for!
Jag har inte börjat grina en enda gång sen jag la i det.
Jag hatar knövel och det finns knappt nåt som gör mig så ledsen som när lakanet glider ur eller när täcket glider ur påslakanet. Till historian hör att det här med att flytta hemifrån var en jobbig sak för mig. Ibland kommer faktiskt mamma in och sätter i ett nytt lakan åt mig, hon gör det så bra. Hennes bäddningar kan man minsann studsa en peng på! (det kan man inte på mina)

Men till alla bloggläsare där ute som hatar knövel (jojo, ni är nästan 30 nu) KÖP KÖP!


Det här är inte ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Tingsnotarien

Ibland är du sötare än vanligt :)

2010-01-15 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0