2009

Ja vi kör väl en liten årsresumé av 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick på en middagsdate..och en kaffedate
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte att jag hade några. Eventuellt att jag skulle vara lite snällare, men det tror jag inte att jag har varit..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara bror.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Jag höll mig hemma i sverige hela året.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vet inte. Kanske
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Gills det när Wille föddes. Annars kommer jag ju komma ihåg när jag träffade M, iaf ett år till. Kan inte lova att jag alltid minns sånt. Jag har ju trots allt alzheimers.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag klarade gesällen..(hmm)
9. Största misstaget? Äh. jag tror inte att jag har gjort så många misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget värre än nån dunderförkylning
11. Bästa köpet? Jag tror faktiskt inte att jag har köpt så mycket bra i år. hahaha
12. Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen mest snus
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oh ja, alla mina fina vänner, alla roliga helger, ny lägenhet.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? meh, ingen
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit mycket gladare! jihoo 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Bowlat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner tid på jönsar som inte har förtjänat min tid.
18. Hur tillbringar du julen? Jag var hemma hos Eva och Lars med salka, mamma, johan, maria, sebbe och wille
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Pass
21. Bästa boken du läste i år? Marilyn Mansons självbiografi
22. Största musikaliska upptäckten? Tool
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Men hallå! Det var aslänge sen jag fyllde år och jag önskade mig inget men fick bra saker. Snart är det dags igen :(
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig som sagt inget..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag vaknade av att mamma kom hit med frukost och en citron eftersom jag var dundersjuk. På kvällen kom Sara och Marita och fikade tårta (tack alla ni andra som tog er tid att komma)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag tror faktiskt inte det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som vanligt. lite rockig va? Ful på jobbet
29. Vad fick dig att må bra? Svarade jag väl nyss på iof? Sprit för stunden, den fick mig dock inte att må bra dagen efter.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jaa, men det var ju många det. Dom gamla vanliga
31. Vem saknade du? Saya som befann sig på annan ort för det mesta.

Kommentarer
Postat av: sara

sara som befann sig på annan ort för det mesta.



åhh!

2010-01-08 @ 11:29:42
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0