uppdrag upptaget

Eftersom alla mina läsare (2) ville att jag skulle fortsätta med uppdraget så gör jag väl det då.

Min bästa vän

Det finns ju många fantastiska vänner, men bara en som får vara med på min bästa vän.

Nu blir det lite oväntat här, men min bästa vän är... drrrrrrrr (trumvirvel om ni inte förstod)



Salken såklart. Även fast vi är osams ibland så är det alltid vi. Nu har jag ju visserligen köpt henne och jag har henne i ett koppel så hon har inte så mycket till val faktiskt. Finns det nån annan i närheten så bryr hon sig inte så mycket om mig och första bästa chans så drar hon fortare än ögat.
Men jag vill ju tro att hon älskar mig ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0