messerschmitter?

Lovan: Stavningen är korrekt, däremot skulle jag nog inte sätta bindestreck mellan besser och wisser. Besserwisser..

Jag fick en gång en bok i julklapp. På baksidan stod något i stil med "om du fått den här i present så är det förmomdligen någon som ser dig som en obotlig besserwisser"
Det var en jättebra bok. Ska läsa om den när jag kommer till stan tror jag. Nu ska jag läsa om det okända. En spökbok.
Jag har lampan tänd, men inte för att jag är rädd. Annars ser jag inget.

Och en sak till! GOD JUL GOKNUL(ar)!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lovan

God-jul? Ön skar, Ronny oc h Lo-van!

2010-12-25 @ 19:51:02
Postat av: Towa

Haha kul att se er igår :)

2010-12-26 @ 14:10:21
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0