also.. aj

Jag har ont i exakt hela kroppen. Förra veckan gick ungefär 20 timmar åt till att göra zumbapass. I Söndags hade jag mitt första. Ett provpass på frisikis. Det var endast 90 (!!) personer där. Jeezez. Idag har jag kört två klasser efter varandra. Jag trodde att det skulle vara lite mer tryck, men det kanske blir.

För övrigt så är jag ganska irriterad på vattnet. Jag kommer kräva kommunen på varenda krona jag har lagt ut på flaskvatten. Nej! Jag tänker inte koka vatten, för dels är det klorerat och klor smakar inte gott. Och för det andra så är det fortfarande bajs i vattnet, oavsett om det är kokat eller inte.
Tack och lov att man får åka hem till stugun och dricka riktigt vatten i helgen. Herregud.
Och kan vi sluta försöka leta en syndabock! Who the fuck gives a shit? Fixa vattnet först så kan ni bråka bäst vi vill sen.

"Man kan få koka vatten till efter nyår"... jaha, efter nyår är ju för mig jävligt relativt. Det kan ju likagärna vara tills i Maj! Tur att vi ska åka till kos då. Ja, det var så sant. Det är bara 5 månader och 20 dagar kvar nu. Nära nära.

Jag ska bli bättre på att blogga, men jag har faktiskt inte haft tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0